Powered By Blogger

Ahad, 30 Julai 2023

Percutian shaklee PERCUMA dan MEWAH

 

Percutian shaklee




Sebenarnya percutian Shaklee ada setiap tahun dan terbahagi kepada dua jenis :


1) Regional Trip

Trip percutian dikawasan negera negara ASEAN dan melibatkan sekitar 4-5 hari, 3-4 malam.


Shaklee hanya mengadakan lawatan di dalam negara yang di kenali sebagai National trip dan Shaklee bagi duduk hotel 5 bintang tau! Mewah gitu.


Regional trip ini pula percutian di luar negara berdekatan negara malaysia selama 3-4 hari dan regional trip yang pertama ialah di Libra Cruise Penang-Langkawi-Phuket.


2) International Trip

Percutian ini sekitar 9 hari 7 malam dan terbahagi kepada dua iaitu samada UMRAH (muslim sahaja) dan mana mana negara selain Malaysia.


Kenapa kita mesti pergi trip Shaklee?


✅Percutian ditaja sepenuhnya oleh Shaklee dari sudut makanan, tiket penerbangan, penginapan, tiket masuk ke acara atau tempat lawatan

✅Duit poket disediakan bagi setiap yang layak

✅Percutian mewah ie makanan mewah dan eksklusif, acara yang VVIP dan grand, tempat lawatan yang paling eksklusif, hotel yang bertaraf 6 bintang, menggunakan syarikat penerbangan yang ekslusif. Pendek kata semua bertaraf 5 bintang.

✅Anda boleh bawa seberapa ramai bersama anda, yang penting cukup point untuk layak. Ada orang boleh bawa 8 orang ahli keluarganya bersama.



Dah la PERCUMA, MEWAH lagi,Siapa yang tak nak kan dapat PERCUTIAN PERCUMA TAJAAN 100% Shaklee dan yang bertaraf 5 bintang kan.


Dan ada lagi tau, shaklee juga bagi duit poket sekali haaa..hotel FREE, hadiah misteri lagi. Nak tunggu "poket" sendiri nak ke hotel 5 bintang macam dengan layanan tip top ni memang tak dapat la kan. 


Meh nak belanja juga antara yang shaklee sponsor untuk trip umrah, gift2 special time trip & meal allowance FREE tau ni. Aishhh dah la semua FREE siap keperluan sekali laugage pun FREE gaiss.


Mau tak jeles tu dengan trip percutian shaklee.


semua kelengkapan ni shaklee bagi FREE 


Duit poket shaklee bagi 


Antara Gift dari shaklee 


Gift dari shaklee


Meal allowance
Shaklee bagi 


Tahun ini, Shaklee sekali lagi akan bawa qualifier ke USA.


Nak join trip percutian Shaklee yang best dan lengkap? Mari mulakan bisnes Shaklee anda sekarang🫶🏻 bermula hanya rm35 kita boleh menikmati percutian 5 star percuma! 


Jom terus click 👇 

https://wa.me/60148408193



#blogmegashaklee
#nextlevelblogging 
#shakleethrive2023 
#shakleetriumph2023


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Vitamin untuk Wanita

Hidup dalam zaman yang serba menekan sekarang ni, wanita perlu sentiasa kekal kuat dan sihat tak kiralah samada dari segi dalaman, luaran da...