Powered By Blogger

Rabu, 14 Jun 2023

Pengedar Shaklee Kulim Kedah.

 

"Syafa, macam mana ya nak dapatkan produk shaklee ni? Ada jual dekat kedai ke atau farmasi ke?"


Selalu je Syafa dapat pertanyaan macam ni. Sebenarnya buat pengetahuan kawan2, produk shaklee ni tiada di jual di mana-mana kedai dan farmasi. 


Shaklee ni tiada juga stokis macam produk2 lain. Shaklee hanya ada ejen. Dan ejen shaklee ni sebenarnya ada di seluruh Malaysia. 


Ya, Syafa salah seorang ejen shaklee yang berdaftar secara sah & juga mendapat taulihan dari shaklee.





Lama dah ke Syafa jadi ejen shaklee? Yess Syafa mendaftar sebagai ejen shaklee kurang lebih dalam 10 tahun. Bermula nak cuba produk - dapat shaklee effect - terus decide untuk berkongsi manfaat yang shaklee dapat dengan orang lain. 


COD SHAKLEE  


sebelum ni Syafa duduk di Kuantan, jadi buat customer2 area Kuantan mudah Syafa akan COD direct terus kepada customer.


Sekarang dah berpindah ke Kulim Kedah. Tapi orang Kuantan jangan risau sebab ejen- ejen Shaklee Syafa juga masih ada di Kuantan jika mahu COD shaklee. Orang Kedah kalau nak COD shaklee especially area padang serai, kuala ketil, Lunas & Kulim boleh terus direct contact link 👉 https://wa.me/60148408193





Yang berada di luar kawasan jangan risau, Kita poskan direct terus kepada anda. 




BEST KE JADI PENGEDAR SHAKLEE?


Sebenarnya titik permulaan yang menjerumuskan Syafa ke dalam Biz shaklee ni ya betul shaklee effect yang syafa & family syafa dapat. Dan yang kedua jual shaklee ni bagus untuk kesihatan ekonomi kita juga.


Sebab biz shaklee ni kita akan dapat 

✅Untung retail 

✅Cash Bonus 

Ya, ni baru sikit ni ..ada banyak lagi incentive shaklee bagi khas buat pengedar shaklee ni termasuk la car bonus, umrah vip trip, international trip dan banyakkk lagi! 


Untungg kan? Bunyi banyak sangat yang boleh kita dapat tu..mesti kena modal yang banyakkan nak jadi pengedar shaklee ni? Tak pun, nak jadi pengedar shaklee hanya bermodalkan rm35 sahaja! 


Tak perlu buat loan, tak perlu beli stok berkaton-katon letak bawah katil. Mudahkan, risiko kerugian pun sangat2 kurang. Biz shaklee ni macam dropship 


Customer buat payment - kita proses order - shaklee uruskan penghantaran 


Syafa pun dulu bermula dari zero, bila dah mula rank up jadi leader, dapat cash bonus lebih sikit baru invest sikit untuk beli 2,3 ketul stok.. ya stok tu bagi memudahkan Syafa buat COD untuk customer yang dekat. 



Runner kita nak COD barang customer 😊











Nak shaklee jangan segan2 ya boleh terus contact syafa di link wassap 




SyafaRahim
Trusted shaklee Agent
Shaklee Kulim Kedah
Postage Seluruh Malaysia


#blogmegashaklee
#nextlevelblogging 
#shakleethrive2023 
#shakleetriumph2023

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Vitamin untuk Wanita

Hidup dalam zaman yang serba menekan sekarang ni, wanita perlu sentiasa kekal kuat dan sihat tak kiralah samada dari segi dalaman, luaran da...