Powered By Blogger

Isnin, 15 Mei 2023

Hello New You Set Shaklee, kurus dan sihat dengan mudah.


Dah di penghujung syawal, tapi makin menghampiri penghujung syawal makin meriah open house kan.

Sebulan raya ni ramai yang dah jadi kecut tengok angka penimbang kan hehe.. haaa jangan risau ni syafa nak share 1 set yang akan dapat  membantu serta memudahkan kawan-kawan dalam misi untuk dapatkan semula berat ideal seperti bulan puasa baru ni.

Itu la orang kata kan nak kurus ni punya la jenuh kan, nak jadi gemuk bukan lama pun hehe..tapi jangan risau sebab kita ada  HELLO NEW YOU SET SHAKLEE. 



Hello new you set ni bukan saja untuk kurus ja tau, TAPI untuk bantu lengkapkan kita punya nutrisi harian, nak tahu apa ada dalam set ni? Ni antara item-item dalam HELLO NEW YOU SET SHAKLEE.

๐Ÿ‘‰Cinch Choc
•Kaya dengan protein dan kalsium.
•Mengandungi serat yang tinggi, iaitu 6 gram setiap sajian.
•Makanan tanpa kolesterol.

๐Ÿ‘‰Omega Guard
•Membekalkan spektrum luas tujuh asid lemak penting omega-3 bergred farmaseutikal dan dilengkapi dengan proses penyulingan proprietari molekul tiga peringkat.

๐Ÿ‘‰Herb-Lax
•Digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit ringan dan untuk menyokong pergerakan usus.

๐Ÿ‘‰Lecithin
• Lecithin dikenali sebagai pengemulsi semula jadi.
• Bantu menguraikan lemak menjadi molekul-molekul kecil untuk penghadaman.
• Lecithin ditukar menjadi asetilkolina yang diperlukan untuk mengekalkan tubuh yang sihat.
• Menggalakkan penggunaan lemak sebagai tenaga.


Ada juga yang tanya Syafa Hello New You Set ni untuk perempuan saja ka? Haaa jangan salah faham, suplement shaklee ni unisex tau, lelaki pun perlu juga nutrisi yang sihat untuk kesihatan yang lebih baik dan bantu kuruskan badan.

Tapi syafa nak ingatkan disini ya, yang set ni bukan ubat kurus ya, maksudnya ambik set ni tapi lifestyle tetap sama macam sebelum ni, makan 3 pinggan sekali hadap, memang tak la kan.

Paling penting sekali kita kena amalkan makanan sihat dan perlu banyak bergerak untuk tingkatkan metabolisma badan.

Kita bekalkan meal replacement iaitu susu protein yang lengkap semua vitamin dan mineral utk mereka yang nak sarapan low kalori tapi rasa sangat sedap dan kenyang lama! 

Sebab tu relax ja geng2 yang ambik hello new you set shaklee ni tau buat intermittent fasting 12, 16, 18 jam sehari. Tang ni la yang penting pengambilan meal replacement iaitu protein.


Nampak sedap kan air Cinch chocolate shaklee ni?  Yess memang sedap, Yang penting NO SUGAR AND SO HEALTHY. Bestkan kita minum sedap-sedap tapi berat tak naik sebab NO SUGAR!
Bahagia sangat kan ๐Ÿ˜



Cinch shake chocolate ni makin diminum makin kurus. Ia juga lengkap 24 vitamin dan minerals, tinggi fiber serta Kaya dengan protein utk tenaga dan cantikkan bentuk badan. Fuhh lengkap kan situ. 

Dalam set ni juga ada makanan tambahan yang kaya dengan omega-3 yg terbukti menurunkan kolesterol LDL dan menaikkan kolesterol HDL utk perlindungan jantung dan tekanan darah tinggi.

Alhamdulillah ramai yang dah berjaya turunkan berat badan & kecikkan saiz dengan Hello New You Set Shaklee ni. Kurus dapat, sihat pun dapat ๐Ÿ˜



Special sangat Hello New You Set shaklee ni bulan ni shaklee akan bagi FREE lagi 1 tong cinch shake vanilla tau! Jimat sehingga rm180 fuhh 

Kena grab sekarang ya kawan-kawan, mudah ja just click link ๐Ÿ‘‡

https://wa.me/60148408193  untuk grab harga PROMO JIMAT!


SyafaRahim
Trusted shaklee Agent
Shaklee Kulim Kedah
Postage Seluruh Malaysia     


#blogmegashaklee
#nextlevelblogging 
#shakleethrive2023 
#shakleetriumph2023














Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Vitamin untuk Wanita

Hidup dalam zaman yang serba menekan sekarang ni, wanita perlu sentiasa kekal kuat dan sihat tak kiralah samada dari segi dalaman, luaran da...